Followers

Saturday, July 21, 2012

Botol Plastik Kuih Raya (No Stock)




Puas merata cari pembekal botol plastik ni..akhirnya dapat juga cari yang harga borong punya.
tapi kene beli banyak la.. ok la..untuk musim raya ni..oder pun banyak.


kalau setakat beli sikit memang tak berbaloi..sebab kene pegi jauh sgt..haha


botol untuk setengah kilo dan sekilo kuih siput


botol ni..kalau kebanyakan kedai jual paling murah rm 1.20..tapi payah nak cari..
saya dapat sekejap dulu dengan harga tu..lepas tu dia tengok saya beli makin banyak..terus dia naik kan harga samapi rm 1.80..tak guna betul..terpaksa cari tempat lain.
biasanya diorang jual rm 1.50 hingga rm2.00 untuk sebotol.
dekat KL ni dah pegi banyak kedai..dia org kasi rm 1.80 sebotol..
beli banyak pun dia kira camtu jugak..


alang alang pergi jauh..kena ambik banyak , saya jual juga botol ni kat member2 yang
tengah aktif buat kuih raya sekarang ni.. harga sebotol..kalau ambil sikit.. saya jual rm 1.20.
kalau ambik 40 dan keatas.. sebotol jadi rm.1.00.



Selamat Berpuasa..

4 comments:

  1. salam

    kalau saya amik 100 botol dpt bp? leh pos ke?

    ReplyDelete
  2. ada facebook tak?

    klu ada saya nak add

    ReplyDelete
  3. Salam. Mcmana nak contact? Ada penghantaran tak?

    ReplyDelete
  4. Salam. Mcmana nak contact? Ada penghantaran tak?

    ReplyDelete